Bedtiime!!

Tjolahoppsan hejsan!!! Nej, men heej, det här kommer att bli ett kort inlägg för jag håller på att somna medans jag skriver!
Hanna har säkert redan nämnt det men hon lyckades övertala mig att vi skulle fixa våran gamla blogg igen, och varför inte? :)
Men skriver bara lite kort om dagen! Jag vaknade vid typ halv tolv (död), sen läste jag ut Twilight (OMG VÄRLDENS BÄSTA BOK EVER!!!!!!!!!!!!) på morgonen samtidigt jag åt frukost. Sen cyklade jag till mormor och var hos henne ett tag och hjälpte henne med lite saker (hon har brutit benet..:( ), haha hennes granne kom över och pratade, eller klagade nästan mer över alla katter som fanns på hans tid och när han var vetrinär osv.
Men sen cyklade jag hem, var några killar som tutade ifrån en bil och vinkade till mig och jag var som vanligt inne i mina egna dagdrömmar och vinkade tillbaka....?! Sen tänkte jag gå ut och springa men gjorde inte det eftersom jag sprang i går + iförrgår. Fett stolt över mig själv, tänk mig springa... Gud måste haft gjort nått?! Men sen kollade jag på eclips, har blivit värsta twilight nörden visst hehe.., men ääälskar filmerna efter att man har läst böckerna!!
 
Och måste lägga mig nu!!!! Somnar stående... Men bloggar mer imorgon!!
Hörs! Bye!!!! //Emma ♥
 
Ps. Har inga bilder för tillfället. Fixar det senare!.Ps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim