Godmorgon!

Godmorgon läsare!
Hade tänkt gå till centrum idag och handla lite grejer men får göra de på tisdag istället när jag får mina pengar. Så idag blir det nog en "ta hand om mig själv dag" , kan ju vara bra inför skolan. Det är så sjukt irriterande att jag för ungefär 2 veckor sen va brun och allt men nu börjar de försvinna precis till skolstarten. Typiskt min otur haha.
Men jag får se om jag sätter på en bra film eller nått för mamma köper alltid typ 3st i veckan eller nått , hon älskar att se film så får se om det finns nått. Men ska inte skriva längsta inlägget bloggar mer sen, kram!
 
 
Jag & Samia!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fin blogg!

2012-08-14 @ 12:07:20
URL: http://www.sofiiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim