I HAVE NO LIFE RIGHT NOW..(!!)

Heej!! Har verkligen inget att göra just nu dom sista dagarna innan skolan och den sista veckan har jag gått runt som en paralyserad zombie eller något i den stilen....(?!!) Den sista veckan på sommarlovet innan skolan brukar jag gå runt och deppa för att det bara är 7dagar, 6dagar osv kvar!! Man ska leva den sista veckan!!! Men nej jag har läst en bok och suttit i trädgården forever alone och fått en hjärtattack varje gång det kommer en getining. LML!!!
Nej men hursomhelst så har jag läst och solat nästan hela dagen. (har blivit brunare iallafall!!! :D) Och sprungit 3km. Men imorgon ska man träffa släkten!! Länge sen man såg några av dom sist!! Ska bli kul! Annars så snackar jag med Hanna p skype just nu och snackar med några på fb!

Btw jag kommer att blogga mer när skolan börjar, har lite mer saker att skriva om då antagligen!
Men måste gå nu, seyaa soon!!
Bye!
//Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim