RIX FM festivlen / Stadsfest / Matmarknad

Heey!! Har inte bloggat på ett tag men har varit skit trött hela vecka pga vårat, riktigt dåliga, chema...
Men hursomhelst så snackar jag med Hanna nu och har kollat på 1000videor/bilder osv på onedirection.. hehe men dom är sååå hetaaaaa...!!! Det är inte mänskligt att va så snygg!!!
Annars så var jag på Linköpings stadsfest igår med Victoria, var skiiiit kul!!!! Kommer ihåg alla artister som var där men bla Molly Sandén, Ulrik Munther, Ola, osv!! Alla hoppade och skrek osv! Sen är det matmarknad så det finns skit mycket mat, godis, hamburgare osv att välja mellan!!!!!!!! Såå lycklig, haha nej men det var kul, sen åt vi på subway och åkte hem efter.
Idag vaknade jag vid 12 typ, jätte sköönt att sova länge!! Saknar sommarlovet grymt mycket..! :(
Men sen var jag med Victoria och vi åkte bort till ica och köpte godis och lite sånt, sen har jag typ inte gjort så mycket.. (?)
Men ska försöka att blogga mer Seyaa!!
Bye!!
Sleep well!!!!
//Emma ♥
 
Pumba o Timon! ♥
 
Btw. ska bli bättre på det där med bilder, min mobil har gått sönder så kan inte ta några bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim