Skola imorgon!

Hej alla läsare!
Asså har panik! Skolan börjar imorgon (klockan är ju över 12)! Vill verkligen inte börja, lovet har varit super skönt och nu ska man plugga ett år till innan nästa sommar. Men lite kul ska de bli att träffa alla och så + att jag ska börja nian (GAAAAAAAH) så vi kommer ha bal, övernattningar och allt! Sista året i grundskolan, känns som att tiden har gått så sjukt snabbt, som att vi nyss började 7:an eller nått. Helt galet. Idag har jag iallafall kollat på ett par filmer, försökt att spela someone like you på mitt älskade keyboard och snackat med både Vicki , Celli och Emma.
Det var skit längesen jag snackade med Vicki så de va kul! Hon har varit på Cypen och allt, men måste snacka vidare med henne sen om allt som har hänt! Men nu tänkte jag lägga mig så ja inte har största påsarna senare idag eller va man säger.
 
-Kram Hanna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim