Skolfoto!!!!!!!!

Heeeey guys!! Har PANIK VI SKA HA SKOLFOTO IMORGON OCH KOMMER SE UT SOM EN KO MED HÅR!!!! OCH SEN SÅ VET JAG INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIIIIG!!!!!!!! PANIK PANIK PANIK PANIK osv!!!!!!!
Annars så har jag inte bloggat på ett tag. Jag har typ bara haft vanliga, tråkiga skoldagar, jag har varit i stan med mamma igår och shoppade lite eller köpte lite saker, jag har sprungit i tisdags och idag (springer varannan dag), osv. Och imorgon ska jag kanske träffa Victoria och vi ks agå på resturang och lite sånt!!
Aja, får se hur helgen blir det enda jag vet om vad jag ska göra är att åka på Ösgötadagarna med familjen.
 
Idag har jag haft skola från kl.8:20 till 15:20.. (y-e-y..!) Sen har jag typ kollat på tv, tränat osv.
Inte så intressant direkt men men.. What could i do..
Och nu snackar jag med Hanna på skype, kändes som om vi inte har snackat på jätte länge fast det bara var 2dagar sen, haha :)
Ska försöka att bli bättre på att blogga btw.
Seyaa soon guys!!
Byee!!
//Emma ♥
 

♥♥!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim