Vandring

Assååå döda mig nu! Jag har gåttt över 2 mil, sovit i skogen när det regnade och inte kissat på ett dygn (ew ville inte gå på bajamajan som den kallades). Men igår kväll var det rätt mysigt. Alla satt vid brasan och berättade historier osv. SKIT MYSIGT. Sen gick jag & några in i skogen när det var kol svart, var fett rädd! Sen satt vi i tältet och snackade, åt snacks och så. De va jag Vicki, Celli , Luna, Ayan, Kimberly & Sabila som delade tält. De va skit mysigt. Jag somnade runt 3, var skit trött men ingen lät mig sova, bitcheees. Är hemma nu iaf och väntar på att mamma ska hämta mat och goodis till mig! Kan inte röra mig så kommer dö imorgon när jag ska t stan! Men ska shoppa så it's gonna be fun!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim